Zadania na czas zawieszenia zajęć

Klasy prowadzone przez:

Danutę Dziubek:

uczniów prosimy o kontakt z nauczycielem pod adresem danuta.dziubek@psmpodwale.pl

Julitę Fryzę:

uczniowie klas: 2 wokalna, 3 wokalna, 4 wokalna oraz 5 d i 6a – proszeni są o kontakt bezpośrednio do nauczyciela 

pozostałe grupy:

  • 1 wokalna
    • samodzielne ćwiczenia śpiewania à vista z następujących materiałów : J. Lasocki - Solfeż 1 i 2, J. Dzielska – Materiały do kształcenia słuchu, J. Dziewulska – Materiały do kształcenia słuchu

Karolinę Gołębiowską:

uczniów prosimy o kontakt z nauczycielem przez Facebooka lub Messengera – tam będą udostępniane materiały do ćwiczeń

 

Zygmunta Komuszynę:

  • 2 wokalna
    • kształcenie słuchu
      • J. Dzielska - Materiały do kształcenia słuchu: ćwicz. 2 - gł. nr 8 - 12 (jeden głos śpiewać, drugi grać).
      • J.S. Bach - chorał 8 (biegle rozczytać i śpiewać głos w kluczu sopranowym, altowym, tenorowym i w kluczu basowym).
    • harmonia
      • wg. wzoru z klasy napisać przykłady połączeń akordów, z których jeden jest w I przewrocie; w dwóch wybranych tonacjach (dotyczy połączeń w stosunku kwinty jak i sekundy). Przykłady grać biegle. 
      • grać biegle (progresyjnie) zadane przebiegi harmoniczne (kadencja wielka doskonała z powtórzeniami funkcji, z D z podwójnym opóźnieniem, D septymowa i jej ścisłym rozwiązaniem na T).
  • kl. 5c
    • kształcenie słuchu, czytanie nut głosem
      • J. Danyszowa - Materiały do kształcenia słuchu; po trzy wybrane ćwiczenia z rozdziału III i IV. 
      • J. Dzielska – Materiały do kształcenia słuchu, ćwicz. 2 - gł. nr 16 - 20 (jeden głos śpiewać, drugi grać).
      • J.S. Bach - chorał 8 (głos w kluczu sopranowym, altowym, tenorowym śpiewać z równoczesnym graniem głosu w kluczu basowym).
    • harmonia
      • grać biegle (progresyjnie) dwie wybrane modulacje diatoniczne z °SII obn
      • przeprowadzić analizę harmoniczną chorału 8 J.S. Bacha (uwzględniając dźwięki obce, figurację).


Agnieszkę Kowalik:

Uczniów prosimy o kontakt z nauczycielem na platformie Discord oraz pod adresem agnieszka.kowalik@psmpodwale.pl



Marię Annę Mbayo

uczniów prosimy o kontakt z nauczycielem przez Messengera – tam będą udostępniane materiały do ćwiczeń

 

Martę Raczak-Idczak

uczniów prosimy o kontakt z nauczycielem przez Facebooka lub Messengera – tam będą udostępniane materiały do ćwiczeń 

 

Magdalenę Steligę-Kozioł

uczniów prosimy o kontakt z nauczycielem pod adresem magdalenasteligakoziol@gmail.com


Beatę Zalewską

uczniów prosimy o kontakt przez wskazane osoby poprzez Facebooka


Pamelę Plachtij (aktualizacja 19.03.2020)

Uczniów prosimy o przesłanie wybranego przez siebie do pracy wiersza do akceptacji na adres: pam.plachtij@gmail.com do dnia 25.03.2020.
Po zaakceptowaniu wyboru, uczniowie otrzymają w wiadomości zwrotnej sceny dwójkowe do pracy w tym semestrze. Uczymy się obu tekstów na pamięć.

Hannę Błachutę (aktualizacja 19.03.2020)

Wszystkim moim uczniom przypominam o możliwości kontaktu poprzez Messenger. Aktualne zadania znajdziecie na stronie Pani od dykcji na portalu Facebook lub bezpośrednio na blogu panioddykcji.blogspot.com. Ustalimy także formę pracy nad zadaniami do zaliczenia. Proszę każdego z Was o napisanie do mnie wiadomości na skrzynkę Pani od dykcji, bym wiedziała, że kontakt jest rzeczywisty.

 

Dodatkowo zachęcamy do samodzielnych ćwiczeń